Контакти
- Община "Марица", Област Пловдив
- Пловдив, бул Марица 57А
- (032) 907800
- (032) 951934
- [email protected]
№ | вх.№/дата | Питане от | Въпроси | Оригинал | Отговор | Оригинал | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | ОбС-219/ 22.04.2024г. | Станимир Тончев | Във връзка и на основание чл.ЗЗ, ал,1, т.4 и ал.2 от ЗМСМА както и чл.29, ал.1, т.4 и т,5 от ПОДОСМНКВОА, желая да получа следната информация: 1) на каква база и критерии са изчислени допълнителните възнаграждения на кмет на община, кметове на кметства и председател общински съвет във връзка ДОКЛАДНА ЗАПИСКА с вх.№ ОБС 196 от 10.04.2024г ? 2) в частност кметовете на кметства, къде и как жителите по населени места следва да се информират за свършеното от тях, тяхната „полезна инициативност и доказан принос“ е полза благото на селищната система на община Марица? | ОбС-129 | Уважаеми г-н Тончев, Във връзка с Ваше питане с вх. № ДОИ-8/22.04.2024 г. Ви предоставям следния отговор: Съгласно чл. 21, ал.1, т.5 Общинският съвет определя размера на трудовите възнаграждения на кметовете по предложение на кмета на общината в рамките на действащата нормативна уредба. Чл. 4, ал. 5 от ПМС №67/2010 г., както и разпоредбите на Вътрешните правила за работната заплата на общински бюджетни структури дават възможност за определяне на допълнителни възнаграждения в общинската администрация. Самият законодател е предвидил възможността, респ. необходимостта от предоставяне на допълнителни възнаграждения при осъществяване на функциите, свързани в дейността на общинските и държавни институции. Тези допълнителни възнаграждения са сериозен стимул за всеки, който изпълнява качествено своите задължения. На посочените по-горе нормативни основания, значителна част от служителите в общината получават допълнителни възнаграждения, съответни на постигнатите резултати, при доказан принос за точното и в срок изпълнение на поставените задачи в изпълнение на техните функции. Постигането на добри резултати и развитието на Община Марица е обусловено и от действията на лицата, които осъществяват ръководни функции в лицето на кмета на общината, кметовете на кметства и председателя на Общинския съвет. Предложението на кмета на общината при депозиране на Докладна записка с вх. № ОбС 196/ 10.04.2024 год. е обусловено именно от факта, че кметовете на кметства са изпълнявали точно всички поставени задачи, с високо качество и са спазвали всички определени срокове за изпълнението им. На това основание се прави предложение да бъде определено на всички допълнително възнаграждение в размер на една основна заплата, така, като е посочено и в мотивите на предложението до Общинския съвет. Безспорно е свършена много работа от всички лица, които са част от структурата на община Марица. Известна Ви е разпоредбата на чл. 44 от ЗМСМА, която очертава основните правомощия на Кмета на общината. Тези правомощия са свързани с много и отговорни задължения, които аз и екипът ми реализираме непрекъснато и ежедневно. Кметовете на кметства също са изпълнили всички свои задължения, произтичащи от разпоредбата на чл. 46 от ЗМСМА и са осигурили на населението на съответните населени места качествена и полезна административна услуга, като дейността им следва да бъде стимулирана. При наличието на законово основание и като съм имал предвид горните съображения, съм депозирал цитираното от Вас предложение до Общинския съвет Марица, което следва да бъде подкрепено! С уважение: ПЕТЪР МИНКОВ ЗАМ.-КМЕТ НА ОБЩИНА МАРИЦА | ДОИ-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | 94-00-1078/ 02.05.2024г. | Станимир Тончев | Моля да получа детайлна информация относно практиките на обработката за кърлежи, комари и др. инсекти на територията на община Марица, канто следва; 1) брой третирания за сезон 2) календарен график на третиранията (ако няма акуратен, приблизителен на база предходен сезон) 3) обработвани терени { за селата Труд, Строево и Граф Игнатиево) | 94-00-1078 | Във връзка с Ваше питане с вх. № 94-00-1078 от 02.05.2024г., относно практиките за обработване срещу кърлежи, комари и др. инсекти на територията на община „Марица“, Ви представям следната информация: 1.В община „Марица“ ДДД мероприятията се извършват от фирма „ПЕСТ КОРЕКТ“ ООД, с която общината има сключен договор. За изминалата 2023 г. е извършена една обработка за кърлежи и 2 /две/ обработки срещу възрастните форми на комари. Обработката срещу кърлежи е извършена през месец април. Имагоцидните обработки срещу комари са извършени в края на месец юни и края на месец юли. По заявка / докладни на кметовете на населените места/ са извършени локални обработки срещу бълхи и повторно пръскане срещу кърлежи. 2.График за цялата 2024г. не е изготвен. Следят се метеорологичните условия и развитието на популацията на кърлежите и комарите през годината. На база обработките през предходните години, обикновено първото пръскане срещу възрастните форми на комари се прави в края на месец юни, второ пръскане – средата на юли и при наличие на бюджет за трето пръскане, то се прави в края на юли или началото на месец август. График за всяко пръскане се обявява няколко дни предварително в сайта на община „Марица“, както и в населените места. За 2024г., към настоящия момент е извършена една обработка срещу кърлежи /в края на месец април /, обработка за комари все още не е извършвана. Такава предстои да бъде извършена през месец юни, когато метеорологичната обстановка е подходяща. 3.Съгласно сключения с фирмата договор, обработваните площи за селата Труд, Граф Игнатиево и Строево са следните: – Срещу кърлежи: с. Труд –общо 38 дка. , в т.ч. ЦДГ 5 дка и паркове – 33 дка с. Граф Игнатиево-общо 44,7 дка, от които ЦДГ-3,5 дка., паркове и стадион 41,2 дка. с. Строево-общо 19 дка., от които ЦДГ-4 дка и паркове – 15 дка. – Срещу комари площите са следните: с. Труд- 120 дка., с. Граф Игнатиево -120 дка., с. Строево -55 дка. Изготвил: Мария Тошева, ръководител дейност „Чистота“ | 94-00-1078(1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | 94-00-1078(1)/ 02.05.2024г. | Станимир Тончев | Траурният (гробищния) парк в село Костиево представлява Обект с Обществено предназначение, а това означава, че извършването на проверката по този обект пряко касае общинските съветници, като лица избрани от това население. По информация от с. Костиево, новия траурен парк се намира в Поземлен имот 38950.502.970. Моля при извършване на проверката да получа отговор на следните въпроси:… (Виж сканираният оригинал) | 94-00-1078(1) | До
Станимир Емилов Тончев
ул.“Пирин“ №11
с. Труд, общ.“Марица“ УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ТОНЧЕВ, Във връзка с Ваше питане с вх. №94-00-1078/1//02.05.2024 г. до кмета на община „Марица“ Ви информирам следното:
Със заповед №ИК-1236/30.07.1986 г. на ОбНС Пловдив е одобрен действащия Застроителен и регулационен план на с. Костиево.
Съгласно него УПИ I- озеленяване в кв. 60 е с функционално предназначение гробищен парк. УПИ I- озеленяване е образуван от два поземлени имота с идентификатори 38950.502.351 и 38950.502.970 по КК на с. Костиево.
Кадастралната карта на с. Костиево е одобрена със заповед №РД-18-84/06.12.2007 г .на ИД на АГКК.
Съгласно нея поземлен имот с идентификатор 38950.502.351 е с начин на трайно ползване гробищен парк. Поземлен имот с идентификатор 38950.502.970 е с начин на трайно ползване ниско застрояване, което е явна фактическа грешка. След констатацията и същата е отстранена и за него е съставен акт за публична общинска собственост.
От страна на община „Марица“ е поръчано хидрогеоложко изследване на терена на поземлен имот 38950.502.970. За резултата от проучването ще бъдете информиран след постъпването му в община „Марица“.
Приложение:
Извадка на УПИ I-озеленяване, кв.60, от регулационния план на с. Костиево.
Скица на ПИ 38950.502.351по КК на с. Костиево и акт за общинска собственост №4722/2024 г.
Скица на ПИ 38950.502.970 по КК на с. Костиево и акт за общинска собственост №4721/2024 г. С уважение,
Кмет на общ. “Марица“
Димитър Иванов изготвил:
арх. Мария Христова
директор дирекция“УТ“ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | 94-00-2259/02.10.2024г. | Станимир Тончев | Във връзка и на основание чл.33, ал.1, т.4 и ал.2 от ЗМСМА както и чл.29, ал.1, т.4 и т.5 от ПОДОСМНКВОА, и провелата се среща в Областна управа Пловдив относно транспортните проблеми в с. Труд, община Марица, състояла се на 01.10.2024, желая да получа следната информация:
1) Споразумението/документа/, с постигнатото между Вас и другите участниците в срещата при Областния управител проф. д-р Христина Янчева решение; 2) Актуалният график и маршрута на маршрутната линия №5, според постигнатото споразумение; 3) На срещата при Областния управител проф. д-р Христина Янчева какви мерки (по вид, по срокове, задължени лица, форма на контрол и т.н.)бяха приети за ликвидиране на проблемите с транспортния хаос в община Марица. 4) Извършвано ли е през последните години допитване до гражданите на община Марица по проблемите на транспорта (поотделно за всички населени места) и какъв е резултата от това допитване. | 94-00-2259 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. | 94-00-2260/02.10.2024г. | Станимир Тончев | Във връзка и на основание чл.33, ал.1, т.4 и ал.2 от ЗМСМА както и чл.29, ал.1, т.4 и т.5 от ПОДОСМНКВОА, желая да получа за последните 5 (пет) години, за селата Труд и Войводиново , поотделно следната информация:
1. Каква е стойността на събраните такси по отделните пера съгласно чл.6 от ЗМДТ;
2. Има ли издавани от Кмета разрешения за разсрочване или отсрочване на задължения за местни такси по чл.9а, ал.4 от ЗМДТ?
3. Размерът на събраните местни данъци, по отделните финансови пера?
4. Размерът на капиталовите инвестиции по вид и финансови пера за всяко населено място.
5. Какъв размер местни данъци и такси (разбити по пера) събира община „Марица“ от икономическите зони разположени на територията на общината. | 94-00-2260 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. | 94-00-2261/02.10.2024г. | Станимир Тончев | Във връзка и на основание чл.33, ал.1, т.4 и ал.2 от ЗМСМА както и чл.29, ал.1, т.4 и т.5 от ПОДОСМНКВОА, желая да получа следната информация:
1) Да ми бъде предоставено заверено копие от двустранния протокол за стартиране на работата за обект Здравна служба с. Труд, по чл.3, ал.2, изр. „първо“ от Договор №292 от 09.08.2024 между община „Марица“ и „Кодимит“ ЕООД
2) Да ми бъде предоставено заверено копие от двустранния констативен протокол за извършената работа по обекта съгласно чл. 11, ал. 2 от гореспоменатия договор
3) Има ли забава в сроковете на изпълнение от страна на Изпълнителя по договора „Кодимит“ЕООД и какви мерки е предприела община Марица по този въпрос.
4) С каква „гаранция за изпълнение“ разполага община „Марица“ спрямо изпълнителя „Кодимед“ ЕООД, за времето на гаранционния срок на извършената по Договор №292 от 09.08.2024 работа, съгласно сроковете определени с чл.20, ал.4 от НАРЕДБА № 2 ОТ 31 ЮЛИ 2003 Г. „За въвеждане в експлоатация на строежите в република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.“ | 94-00-2261 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. | ОбС-458/07.10.2024г. | Васил Пейков | Искам да попитам какво е развитието с ремонта на пътя Рогошко шосе?
Каква част от пътя е собственост на община Марица?
Има ли обсъждания, решения или действия относно пътя от страна на администрацията на Община Марица и от страна на общински съвет през последните 5 години?
Към отговора ви, искам да ми бъдат предоставени заверени копия от решения на общинска администраци или общински съвет от периода ноември 2019г. до днешна дата 07.10.2024г. Искам да ми бъдат предоставени в срок от седем работни дни до 16.10.2024г. | ОбС-458 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. | ОбС-459/07.10.2024г. | Васил Пейков | Искам да знам, има ли община Марица информация за учениците със специални потребности в училищата на територията на общината. Също предприела ли е общината действия, с които тези деца да бъдат подпомогнати към приобщаване към своите съученици. | ОбС-459 | УВАЖАЕМИ Г-Н ПЕЙКОВ, В отговор на Ваш вх. № 94-00-2283/07.10.2024г., относно питане за ученици със специални потребности, Ви информираме, че в училищата на територията на Община Марица през 2024г. се обучават 53 ученици със специални образователни потребности.
Условията и редът за осигуряване на обща и допълнителна подкрепа се определят с държавния образователен стандарт за приобщаващо образование.
Обучението на ученици със СОП задължително се подпомага от ресурсен учител съобразно потребностите му. Всеки един от тях работи по индивидуален учебен план. Ежедневно на учениците се оказва подкрепа от специалист / логопед, психолог, ресурсен учител/ назначени в училището или от РЦПППО-гр. Пловдив.
Община Марица има сключен договор с фондация „За Нашите деца“ за съвместна работа. При необходимост училищата и детските градини подават заявка към тях за посещение на място. В село Войводиново е разкрит консултативен хъб за ранно детско развитие, който осигурява безплатен достъп на деца и техните семейства до интегрирани социални услуги, както и до специалисти, като логопед, психолог, рехабилитатор и социален работник. | 94-00-2283(1) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. | 94-00-2286/07.10.2024г. | Васил Пейков | Искам да знам колко са точно приходите на община Марица от такса смет и каква част от тези приходи са получени поотделно от всяко населено място на територията на общината? Също така искам да попитам какви са разходите на Общината Марица за 2023г за събирането на сметта. Искам да ми бъде предоставена заверена Количествено стойностна сметка за разходите на община Марица за сметосъбирането, сметоизвозването и всички други разходи, свързани със сметта през 2023г. Искам да я получа на хартиен носител в срок от седем работни дни до 16.10.2024г. | 94-00-2286 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. | 94-00-2287/07.10.2024г. | Васил Пейков | Искам да получа заверено копие от договора на община Марица с фирмата, която извършва сметосъбирането и сметоизвозването на населените места в общината. Искам до получа също заверени копия от всички допълнителни споразумения и анекси към договора. Ако има лични данни, моля да ги заличите. Искам да получа документите в срок от 7 работни дни до 16.10.2024г. | 94-00-2287 | УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ПЕЙКОВ, Във връзка с подадено от Вас искане с вх. № 94-00-2287/07.10.2024 г. до кмета на община „Марица“, Ви информирам следното:
Документацията по обществена поръчка, в т.ч. сключения договор с избрания изпълнител по процедура с предмет: „СЪБИРАНЕ И ТРАНСПОРТИРАНЕ НА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ, ПОДДЪРЖАНЕ НА ЧИСТОТАТА НА ТЕРИТОРИИТЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ В ОБЩИНА МАРИЦА“, са достъпни на Профила на купувача на Община Марица, част от електронната платформа за обществени поръчки.
Документите са достъпни на следния линк: https://app.eop.bg/today/268833 | 94-00-2287(1) |
© 2018 Община Марица. Област Пловдив. Република България. | Правна информация