О Б Я В Л Е Н И Е
за провеждане на конкурс за назначаване на ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „ОБЩА АДМИНИСТРАЦИЯ“ в Община „Марица“
Със заповед № РД-09-313 от 16.03.2021 г. на Кмета на Община „Марица” – област Пловдив е обявен конкурс за заемане на длъжността – ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „ОБЩА АДМИНИСТРАЦИЯ“ в Община „Марица“.
І. Кратко описание на длъжността: ръководи, организира и координира работата в дирекцията; събирането, систематизирането и изготвянето на информация, обяснителни записки, писма, справки, сведения, вътрешни нормативни актове и други материали. Проучва, анализира и информира секретаря на общината за изпълнението на възложените задачи, като предлага мерки за усъвършенстване и подобряване на работата, и за решаване на възникнали проблеми. Ръководи, координира и контролира комплексното административно обслужване и електронния обмен на документи в администрацията. Контролира поддържането интерфейса на интернет страницата на Общината във връзка с изискванията на Наредбата за административното обслужване и Закона за електронното управление. Отговаря и следи за своевременното публикуване на интернет страницата на Общината на проекти на нормативни актове, обявления, съобщения и други, свързани с работата на администрацията. Ръководи и координира правното обслужване и организационното и техническото обслужване на общинската администрация. Координира предоставянето на граждани и фирми на пълна информация за извършваните от общинска администрация услуги. Ръководи проучването на необходимостта от специализирани потребителски програмни продукти за нуждите на общинска администрация и тяхната наличност на пазара на информационни технологии. Вписва данни в Годишен отчет за състоянието на администрацията. Изпълнява функциите на заявител за вписване на Административни услуги в Интегрираната информационна система на държавната администрация. Изпълнява функциите на заявител на административни услуги в списък на унифицираните наименования на административните услуги.
Размер на основната заплата, определена за длъжността:
Минимална – 680 лв.
ІІ. Изисквания за заемане на длъжността:
1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- образование: висше
- степен: магистър
- професионален опит за заемане на длъжността: четири години стаж, или ІІІ-ти младши ранг
- да отговаря на изискванията, установени в чл. 7, ал. 1, ал. 2 и ал. 4 от Закона за държавния служител
2. Специфични изисквания и компетентности, необходими за изпълняване на длъжността:
2.1 стратегическа компетентност: познава националните и организационните приоритети, които имат ключово значение за бъдещото развитие на организацията; формулира и прави преглед на стратегическия план на звеното; анализира различни алтернативни решения и предвижда тяхното въздействие; предвижда, определя и оценява вероятни рискове за постигане на целите, за изпълнението на които отговаря.
2.2 лидерска компетентност: подхожда към другите добронамерено и с уважение; разяснява цели и необходими промени, като мобилизира и насърчава служителите за тяхното реализиране; създава и използва различни възможности за мотивиране и развитие на служителите.
2.3 управленска компетентност: определя ясни и реалистични цели, отговорности и задължения на служителите; приоритизира задачите и ги възлага на подходящи изпълнители; управлява изпълнението и оценява представянето на служителите според постигнатите резултати и в съответствие с нормативните изисквания; използва ефективни начини за разрешаване на конфликти и проблеми; системно наблюдава и контролира изпълнението на задачите; използва ефективни начини за разрешаване на конфликти и проблеми.
2.4 работа в екип: формулира ясни цели о определя правила за ефективна работа на екипа; разпределя задълженията в съответствие с уменията и знанията на отделните членове на екипа; споделя информация и знания, които са полезни за изпълнение на общите цели; подпомага развитието на екипа чрез редовен преглед на изпълнението и обратна връзка.
2.5 компетентност за преговори и убеждаване: изразява се ясно в устна и писмена форма; прадставя добре структурирарни и аргументирани становища; използва подходящи стилове на комуникация в зависимост от нивото и реакциите на аудиторията; уважава мнението на другите и демонстрира торелантност към различни гледни точки.
2.6 ориентация към резултати: ясно определя отговорностите и поставя реалистични срокове; организира работата според сроковете, ресурсите и изискванията за качество; предлага инициативи, търси и прилага ефективни начини за постигане на по-високи резултати и качество на работата.
2.7 фокус към клиента: познава интересите и очакванията на вътрешните и външните потребители на услугите, които организацията предоставя; организира и участва в разработването на вътрешни правила и процедури за качествено обслужване на клиентите; изисква от своите подчинени да предоставят услугите своевременно и компетентно; осигурява периодично събиране и анализ на обратна информация за удовлетвореността на клиентите, като при необходимост прави съответни промени.
2.8 дигитална компетентност: създава цифрово съдържание (текст, таблици, изображения) в поне един формат чрез дигитални инструменти и редактира съдържание, създадено от други; запазва, съхранява, повторно използва файлове и съдържание, като ги споделя с помощта на съответните инструменти; търси информация онлайн чрез търсачки, познава и прилага правилата в тази област; познава и прилага правилата за информационна сигурност съобразно длъжността си.
3 . Допълнителни изисквания, необходими за изпълняване на длъжността:
3.1 професионална област: образование в сферата на икономиката, публичната администрация или правото са предимство.
ІІІ. Конкурсът да се проведе по реда на чл. 33, т. 1 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители чрез: решаване на тест и интервю.
ІV. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
а) заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители;
б) декларация от кандидата за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
в) копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит, както и копия на документи, удостоверяващи придобития ранг, ако кандидата е бил на държавна служба;
г) копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
V. Документите следва да бъдат представени в деловодството на административната сграда на Община „Марица” с адрес: гр. Пловдив, бул. „Марица” № 57А в 14-дневен срок от публикуването на обявата за конкурса в Регистъра по чл. 61, ал.1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на Община „Марица“.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
VІ. Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват в Центъра за услуги и информация на гражданите в административната сграда на Община „Марица” и на сайта на Общината.
ДИМИТЪР ИВАНОВ: /п/
КМЕТ НА ОБЩИНА „МАРИЦА”