Списък на допуснатите до защита кандидати
Списък допуснати/недопуснати кандидати
О Б Я В Л Е Н И Е
за провеждане на конкурс за назначаване на ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „ГРАО“ в Община „Марица“
Със заповед № РД-09-365 от 07.03.2024 г. на Кмета на Община „Марица” – област Пловдив е обявен конкурс за заемане на длъжността – ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „ГРАО“ в Община „Марица“.
І. Кратко описание на длъжността: директорът на дирекция ГРАО ръководи, планира, организира, координира и контролира цялостната дейност на дирекцията; разпределя задачите на служителите, обсъжда и проверява подготвените от тях документи; оказва методическа помощ на служителите по гражданско състояние в кметствата на 19-те населени места на Община „Марица“ във връзка с гражданската регистрация и административното обслужване; периодично следи и контролира актуализацията на локалната база с новопостъпилите данни в посока от кметствата към ТЗ ГРАО и обратно; ръководи и контролира актуализацията и поддръжката на информационната система за съставяне на актове по гражданско състояние Actware; организира и контролира подготовката на преписки до МВнР за проверка на българското гражданство; оказва методическа помощ, координира и контролира дейността на служителите от дирекцията относно цялостната организационно-техническа подготовка за провеждане на избори и референдуми;
Размер на основната заплата, определена за длъжността:
Минимален размер на основната заплата – 1000 лв.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, като се определя степен на основна заплата съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Приложение 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите (Общинска администрация) в Община „Марица“
ІІ. Изисквания за заемане на длъжността:
1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
образование: висше
степен: магистър
професионален опит за заемане на длъжността: четири години стаж, или ІІІ-ти младши ранг
да отговаря на изискванията, установени в чл. 7, ал. 1, ал. 2 и ал. 4 от Закона за държавния служител
2. Специфични изисквания и компетентности, необходими за изпълняване на длъжността: Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
3. Допълнителни изисквания, необходими за изпълняване на длъжността:
3.1. професионална област: образование в сферата на икономиката, публичната администрация или правото са предимство.
3.2. стратегическа компетентност: познава националните и организационните приоритети, които имат ключово значение за бъдещото развитие на организацията; формулира и прави преглед на стратегическия план на звеното; анализира различни алтернативни решения и предвижда тяхното въздействие; предвижда, определя и оценява вероятни рискове за постигане на целите, за изпълнението на които отговаря.
3.3. лидерска компетентност: подхожда към другите добронамерено и с уважение; разяснява цели и необходими промени, като мобилизира и насърчава служителите за тяхното реализиране; създава и използва различни възможности за мотивиране и развитие на служителите.
3.4. управленска компетентност: определя ясни и реалистични цели, отговорности и задължения на служителите; приоритизира задачите и ги възлага на подходящи изпълнители; управлява изпълнението и оценява представянето на служителите според постигнатите резултати и в съответствие с нормативните изисквания; използва ефективни начини за разрешаване на конфликти и проблеми; системно наблюдава и контролира изпълнението на задачите; използва ефективни начини за разрешаване на конфликти и проблеми.
3.5. работа в екип: формулира ясни цели о определя правила за ефективна работа на екипа; разпределя задълженията в съответствие с уменията и знанията на отделните членове на екипа; споделя информация и знания, които са полезни за изпълнение на общите цели; подпомага развитието на екипа чрез редовен преглед на изпълнението и обратна връзка.
3.6. компетентност за преговори и убеждаване: изразява се ясно в устна и писмена форма; прадставя добре структурирарни и аргументирани становища; използва подходящи стилове на комуникация в зависимост от нивото и реакциите на аудиторията; уважава мнението на другите и демонстрира торелантност към различни гледни точки.
3.7. ориентация към резултати: ясно определя отговорностите и поставя реалистични срокове; организира работата според сроковете, ресурсите и изискванията за качество; предлага инициативи, търси и прилага ефективни начини за постигане на по-високи резултати и качество на работата.
3.8. фокус към клиента: познава интересите и очакванията на вътрешните и външните потребители на услугите, които организацията предоставя; организира и участва в разработването на вътрешни правила и процедури за качествено обслужване на клиентите; изисква от своите подчинени да предоставят услугите своевременно и компетентно; осигурява периодично събиране и анализ на обратна информация за удовлетвореността на клиентите, като при необходимост прави съответни промени.
3.9. дигитална компетентност: създава цифрово съдържание (текст, таблици, изображения) в поне един формат чрез дигитални инструменти и редактира съдържание, създадено от други; запазва, съхранява, повторно използва файлове и съдържание, като ги споделя с помощта на съответните инструменти; търси информация онлайн чрез търсачки, познава и прилага правилата в тази област; познава и прилага правилата за информационна сигурност съобразно длъжността си.
ІІІ. Конкурсът да се проведе по реда на чл. 33, ал. 1, т. 3 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители чрез: защита на концепция за стратегическо управление на тема: ЕСГРАОН – функции и стратегическо управление на Дирекция ГРАО и интервю.
Концепцията следва да бъде разработена на формат А4 до 15 стандартни машинописни страници.
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
ІV. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
а) заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители;
б) декларация от кандидата за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност;
в) копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит, както и копия на документи, удостоверяващи придобития ранг, ако кандидата е бил на държавна служба;
г) копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
V. Документите следва да бъдат представени в деловодството на административната сграда на Община „Марица” с адрес: гр. Пловдив, бул. „Марица” № 57А в 10-дневен срок от публикуването на обявата за конкурса в Регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на Община „Марица“.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, притежаващ писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа съгласно чл. 18, ал. 2 от Административно-процесуалния кодекс.
Документите могат да се подават и по електронен път на ел. поща: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
VІ. Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват в деловодството на административната сграда на Община „Марица” и на сайта на Общината на адрес: https://maritsa.bg.