• Контактен център на Община Марица. (032)200330
  • [email protected]
Лого на Община Марица
  • Начало
  • Новини
  • За Общината
    • Местоположение
    • Транспорт
    • Икономика
    • Селско стопанство
    • Култура
    • Спорт
    • Галерия
    • Връзки
  • Администрация
    • Ръководство
    • Приемни дни
    • Структура
    • Кметства
    • Документи
    • Декларации по чл.35 от ЗПКОНПИ
    • Декларации по чл.12 от ЗПУКИ
    • Декларация за поверителност
  • Услуги
    • Административни услуги
    • Деловодна справка
    • Данъчни задължения
    • Публични регистри
    • Харта на клиента
    • Етичен кодекс на общинския служител
    • Мнения, препоръки и сигнали
    • Измерване на удовлетвореността на потребителите
  • Информация
    • Търгове
    • Конкурси
    • Обявления
    • Обществени обсъждания
    • Проекти
    • Профил на купувача
    • Банкови сметки
    • Екология
    • Битови отпадъци
    • Отчети
    • Инвестиции
    • Списък с длъжници по чл.32 от ДОПК
    • Достъп до обществена информация
    • Отчет по ЗЕЕ и ЗЕВИ
    • Защита на населението при бедствия
    • Офис за военен отчет
    • Читалища
  • Общински съвет
  • Контакти
  • Начало
  • Новини
  • За Общината
    • Местоположение
    • Транспорт
    • Икономика
    • Селско стопанство
    • Култура
    • Спорт
    • Галерия
    • Връзки
  • Администрация
    • Ръководство
    • Приемни дни
    • Структура
    • Кметства
    • Документи
    • Декларации по чл.35 от ЗПКОНПИ
    • Декларации по чл.12 от ЗПУКИ
    • Декларация за поверителност
  • Услуги
    • Административни услуги
    • Деловодна справка
    • Данъчни задължения
    • Публични регистри
    • Харта на клиента
    • Етичен кодекс на общинския служител
    • Мнения, препоръки и сигнали
    • Измерване на удовлетвореността на потребителите
  • Информация
    • Търгове
    • Конкурси
    • Обявления
    • Обществени обсъждания
    • Проекти
    • Профил на купувача
    • Банкови сметки
    • Екология
    • Битови отпадъци
    • Отчети
    • Инвестиции
    • Списък с длъжници по чл.32 от ДОПК
    • Достъп до обществена информация
    • Отчет по ЗЕЕ и ЗЕВИ
    • Защита на населението при бедствия
    • Офис за военен отчет
    • Читалища
  • Общински съвет
  • Контакти

О Б Я В Л Е Н И Е за провеждане на конкурс за назначаване на НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДНА ДЕЙНОСТ“ в дирекция „Финанси, бюджет и счетоводство”

Със заповед № РД-09-246 от 15.03.2017 г. на Кмета на Община „Марица” –  област Пловдив е обявен конкурс за заемане на длъжността – НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДНА ДЕЙНОСТ“ в дирекция „Финанси, бюджет и счетоводство”

І. Кратко описание на длъжността: Изпълнява функциите на Съставител на финансовите отчети по смисъла на Закона за счетоводството и е лицето, отговорно за счетоводните записвания по смисъла на чл. 13, ал. 3, т. 3 от Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; Обезпечава организацията на документооборота, съблюдаването на установените правила и форми на счетоводната документация, устройството и воденето на счетоводството и съставянето на счетоводните отчети; Осигурява отчитането на паричните средства и всички стоково-материални ценности, начисляването и внасянето на данъци, такси и вноски в ДОО, запори и други плащания към държавния бюджет в нормативните срокове;  Организира  провеждането  на  годишните  и периодични инвентаризации на паричните средства, стоково-материалните ценности, основните средства и други; Организира и контролира оперативната отчетност на второстепенните разпоредители по прилагане на нормативната уредба и обвързването на счетоводната с оперативната, плановата и статистическата документация; Осигурява предварителен и текущ контрол за своевременното оформяне на приемането и разходването на материалите, основните средства и  други стоково-материални ценности, за правилността на актовете за брак; Взема всички мерки за предотвратяване на липси, разхищения, незаконно разходване на парични средства и стоково-материални ценности и други нарушения; Подписва всички документи, които пораждат парични и други имуществени права, задължения и отговорности с втори подпис; Ръководи, организира и координира съставянето и представя отчетите за касово изпълнение на бюджета сборния годишен  финансов отчет в установените срокове пред Министерството на финансите и Сметната палата;  Участва в оперативното ръководство по разходването на бюджетните средства и тези от Европейския съюз; Участва  при формиране  и  изпълнение  на стопанската и финансова политика на общината, представя необходимата счетоводна информация за мотивирани управленски решения на ръководството на общината;

 

Размер на основната заплата, определена за длъжността  – в рамките между 460 лв. и 1000 лв.

ІІ.   Изисквания за заемане на длъжността:

  1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
  • образование: висше
  • степен: бакалавър
  • професионален опит за заемане на длъжността: четири години стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешния одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол, или ІІІ-ти младши ранг
  • да отговаря на изискванията, установени в чл. 7, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за държавния служител
  1. Специфични изисквания и компетентности, необходими за изпълняване на длъжността:
    • придобита образователна специалност: счетоводство
    • управленска компетентност: планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели.
    • работа в екип: управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел.
    • комуникативна компетентност: ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма.
    • ориентация към резултати: постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания.
    • фокус към клиента: ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/ потребителите на услугите и дейностите.
    • професионална компетентност: професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
    • да не е осъждано лице за престъпление от общ характер по глава пета и по раздел І на глава шеста от Особената част на Наказателния кодекс.

ІІІ. Конкурсът да се проведе по реда на чл. 24, т. 1 и чл. 25, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители чрез: решаване на тест и интервю.

ІV.  Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:

а)  заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 2 към чл. 17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители; (Заявление по чл. 17 ал. 1 от НПКДС  – Word / PDF)

б) декларация от кандидата за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства; (Декларация по чл.17,ал.2,т. 1 НПКДС – Word/ PDF)

в) копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг, ако кандидата е бил на държавна служба;

г) копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен.

д) свидетелство за съдимост.

 

  1. Документите следва да бъдат представени в деловодството на административната сграда на Община „Марица” с адрес: гр. Пловдив, бул. „Марица” № 57А в 12-дневен срок от публикуването на обявата за конкурса в Регистъра по чл. 61, ал.1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на Община „Марица“.

VІ.  Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват в партерното помещение на административната сграда на Община „Марица” и на сайта на Общината.

 

ДИМИТЪР ИВАНОВ:

КМЕТ НА ОБЩИНА „МАРИЦА”

Услуги

Административни услуги

Местни данъци
и такси

Виртуално
деловодство

Профил на
купувача

Търгове и
конкурси

Банкови
сметки

Обществени
обсъждания

Публичен
регистър

Анкета относно администр. обсл.

Община Марица е създадена с указ на Държавния съвет месец октомври 1987 година. Административно е базирана в областния център Пловдив.

Разположена е в Горнотракийската низина и заема средищно положение в териториалния обхват на Пловдивска област, респективно на Южен централен район и на страната.

Контакти

  • Община "Марица", Област Пловдив
  • Пловдив, бул Марица 57А
  • (032) 907800
  • (032) 951934
  • [email protected]

Полезни връзки

  • Декларация за поверителност
  • Администрация
  • Деловодна справка
  • Административни услуги
  • Общински съвет
  • Публични регистри
  • Проекти
  • Търгове
  • Обществени поръчки
  • Стар сайт на община "Марица"
  • Сайт на общинска избирателна комисия 2015г.

Последни новини

СУ „Св. Св. Кирил и Методий“ в Калековец спечели ученическия футболен турнир на Община Марица

Триумф за бойните спортисти на Община Марица

Хандбалистите на Труд спечелиха сребърните медали от републиканското първенство

Труд посреща държавно първенство по хандбал

Многобройни спортни състезания белязаха съборите в Рогош, Радиново, Бенковски и Труд

© 2018 Община Марица. Област Пловдив. Република България. | Правна информация