• (032)907800
  • [email protected]
Търсене
Затваряне
  • Начало
  • Новини
  • За Общината
    • Местоположение
    • Транспорт
    • Икономика
    • Селско стопанство
    • Култура
    • Спорт
    • Галерия
    • Връзки
  • Администрация
    • Ръководство
    • Приемни дни
    • Структура
    • Кметства
    • Документи
    • Декларации по чл.35 от ЗПКОНПИ
    • Декларации по чл.12 от ЗПУКИ
    • Декларация за поверителност
  • Услуги
    • Административни услуги
    • Деловодна справка
    • Данъчни задължения
    • Публични регистри
    • Харта на клиента
    • Етичен кодекс на общинския служител
    • Мнения, препоръки и сигнали
    • Измерване на удовлетвореността на потребителите
  • Информация
    • Търгове
    • Конкурси
    • Профил на купувача
    • Обявления
    • Обществени обсъждания
    • Банкови сметки
    • Екология
    • Битови отпадъци
    • Отчети
    • Инвестиции
    • Списък с длъжници по чл.32 от ДОПК
    • Достъп до обществена информация
    • Отчет по ЗЕЕ и ЗЕВИ
    • Проекти
    • Защита на населението при бедствия
    • Офис за военен отчет
    • Читалища
  • Общински съвет
  • Контакти
Меню
  • Начало
  • Новини
  • За Общината
    • Местоположение
    • Транспорт
    • Икономика
    • Селско стопанство
    • Култура
    • Спорт
    • Галерия
    • Връзки
  • Администрация
    • Ръководство
    • Приемни дни
    • Структура
    • Кметства
    • Документи
    • Декларации по чл.35 от ЗПКОНПИ
    • Декларации по чл.12 от ЗПУКИ
    • Декларация за поверителност
  • Услуги
    • Административни услуги
    • Деловодна справка
    • Данъчни задължения
    • Публични регистри
    • Харта на клиента
    • Етичен кодекс на общинския служител
    • Мнения, препоръки и сигнали
    • Измерване на удовлетвореността на потребителите
  • Информация
    • Търгове
    • Конкурси
    • Профил на купувача
    • Обявления
    • Обществени обсъждания
    • Банкови сметки
    • Екология
    • Битови отпадъци
    • Отчети
    • Инвестиции
    • Списък с длъжници по чл.32 от ДОПК
    • Достъп до обществена информация
    • Отчет по ЗЕЕ и ЗЕВИ
    • Проекти
    • Защита на населението при бедствия
    • Офис за военен отчет
    • Читалища
  • Общински съвет
  • Контакти

Административни услуги

  • Зелена система
  • Кадастър
  • Контрол по строителството
  • Местни данъци и такси
  • Нотариална дейност
  • Гражданска регистрация и актосъставяне
  • Реклама
  • Селско стопанство и екология
  • Транспорт
  • Търговия, туризъм и транспорт
  • Общинска собственост
  • Устройство на територията
  • Единен портал за достъп до електронни административни услуги

Информация, съгласно Приложение № 3 към чл. 16, ал. 1 от Наредбата за административно обслужване

  1. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите:
    Информацията за предоставяните административни услуги и уникален идентификатор може да бъде намерена на адрес:  https://maritsa.bg/административни-услуги/ и в Административния регистър.
  2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт:
    Информацията е посочена в описанието на всяка услуга.
  3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт.
    В случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт:
    Кмет на община е органът, който предоставя административни услуги;
  4. Звено за административно обслужване, приемащо документите и предоставящо информация за хода на преписката, адрес, адрес на електронната поща, телефони за връзка, работно време:
    • Център за административно обслужване (ЦАО)
      Адрес: гр. Пловдив, 4003, бул. „Марица“ № 57А;
      Е – адрес:  https://maritsa.bg;
      E-mail адрес: [email protected]
      Тел.: 032907809, 032907807
      Работно време: от 08:00 до 16:30 часа без прекъсване.
    • Дирекция “Местни данъци и такси“
      Адрес: гр. Пловдив, 4003, ул.”Средец” №.57;
      Тел.:032947175, 032947176
      Работно време: от 08:00до 16:30 часа без прекъсване
    • В кметствата на община Марица
  1. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи:
    Редът за предоставяне на услугата е описан във Вътрешни правила за организация на административното обслужване в община Марица.
  2. Образци на формуляри, които се попълват за предоставянето на административната услуга:
    Образците на формуляри са посочени в описанието на услугите на адрес:  https://maritsa.bg/ административни-услуги/и в Административния регистър.
  3. Начини на заявяване на услугата:
    Искания/заявления, вкл. за административни услуги /жалби/сигнали/предложения до Община Марица се подават:
    • По пощата на адрес: 4003, гр. Пловдив, бул. Марица 57А чрез лицензиран пощенски оператор;
    • „На ръка” в Центъра за административно обслужване в административната сграда на община Марица
    • Чрез Системата за сигурно електронно връчване – https://edelivery.egov.bg/;
    • На електронни пощи: [email protected]
    • Чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/;
    • Административни услуги могат да бъдат заявени чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги
    • Административни услуги могат да бъдат заявени и устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
  4. Информация за предоставяне на услугата по електронен път: ниво на предоставяне на услугата и интернет адрес, на който се предоставя:
    Община Марица предоставя услугите си като електронни административни услуги на ниво 2 /съгл.дефиницията на Наредбата за административния регистър/ чрез сайта на общината и на ниво 3 чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги
    • Система за сигурно електронно връчване – https://edelivery.egov.bg/;
    • Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/;
    • Единен портал за достъп до електронни административни услуги
  5. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    Документите/индивидуалните административни актове, свързани с административните услуги, извършвани от Община Марица са валидни до промяна на обстоятелствата
  6. Такси или цени, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
    Информация, относно дължимите такси за съответните услуги е посочена в описанието на  Административните услуги.
    Начините за плащане в Община Марица са:
    • в брой, на касата в Центъра за обслужване на граждани, на касите в отдел Местни данъци и такси и на касите в кметствата на населените места;
    • чрез ПОС терминал в Център за административно обслужване и в кметство Бенковски, кметство Войводиново, кметство Маноле, кметство Труд и кметство Царацово на касите в дирекция Местни данъци и такси;
    • по банков път – https://maritsa.bg/банкови-сметки/
  7. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    Информацията е налична в описанието на услугите в Административния регистър.
  8. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:

Информацията е налична в описанието на услугите в Административния регистър.

  1. Електронен адрес за предложения във връзка с административните услуги: [email protected]
  2. Начини на получаване на резултата от услугата: 
    – по пощата, на посочен от адресата адрес;
    – на ръка в Център за административно обслужване;
    – чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
    – по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
    – чрез Системата за сигурно електронно връчване;
    – чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.

Ред за подаване на предложения сигнали и жалби се осъществява чрез подаване на заявление, което може да бъде писмено или устно.

(1). Писмените предложения, сигнали и жалби се подават в Центъра за административно обслужване  на община Марица и се регистрират в административната система по определения ред.
(2) . За писмени предложения, сигнали и жалби се считат получени в община Марица на посочената за кореспонденция електронната поща: [email protected], когато са посочени всички данни на заявителя, съгласно точка 5
(3) . Когато предложенията, сигналите и жалбите са подадени по електронен път на официалния адрес на община Марица, същите се регистрират в информационната система. Регистрирането се извършва в първия работен ден след получаване на заявлението.
(4). Сигнали и жалби се приемат и чрез форма за контакти на адрес https://maritsa.bg/ контакти/
(5) . Заявленията за подаване на предложения, сигнали и жалби следва да съдържа следните данни:
1. трите имена, съответно наименованието и седалището на заявителя;
2. описание на предложението, сигнала или жалбата;
3. адрес за кореспонденция със заявителя, телефон, факс или е-mail.

Приемат електронни документи, подписани с квалифициран електронен подпис /КЕП/

За да приемем за обработка Вашите документи, те трябва да отговарят на следните условия:

  • Документите да са текст или електронна таблица във формат за Microsoft Office, както и изображения във формат JPG или документ във формат PDF;
  • Документите да са изпратени на посочения от Община Марица електронен адрес  [email protected]
  • В документите да е посочен валиден електронен адрес за кореспонденция;
  • Документите да са подписани с валиден квалифициран електронен подпис;
  • Документите да не съдържат криптиран текст;
  • Файлът, съдържащ документа да не е заразен с вируси;

Комплексно административно обслужване

С измененията и допълненията на Административнопроцесуалния кодекс /ДВ, бр.27 от 25 март 2014 г./ беше приета нормативна рамка за въвеждане на комплексно административно обслужване на населението. При комплексното административно обслужване (КАО) административната услуга се извършва без да е необходимо заявителят да предоставя информация или доказателствени средства, за които са налице данни, събирани или създавани от община Марица, която е първичен администратор на данни, независимо дали тези данни се поддържат в електронна форма или на хартиен носител. В изпълнение на §12, ал.1 от Заключителните разпоредби на ЗИД на АПК, е необходимо всички администрации да предприемат мерки за въвеждане на комплексното административно обслужване от 25 март 2015 г.

Услуги

Административни
услуги

Местни данъци
и такси

Виртуално
деловодство

Профил на
купувача

Търгове и
конкурси

Банкови
сметки

Обществени
обсъждания

Публичен
регистър

Обяви и
съобщения

Община Марица е създадена с указ на Държавния съвет месец октомври 1987 година. Административно е базирана в областния център Пловдив.

Разположена е в Горнотракийската низина и заема средищно положение в териториалния обхват на Пловдивска област, респективно на Южен централен район и на страната.

Контакти

  • Община "Марица", Област Пловдив
  • Пловдив, бул Марица 57А
  • (032) 907800
  • (032) 951934
  • [email protected]

Полезни връзки

  • Администрация
  • Деловодна справка
  • Административни услуги
  • Общински съвет
  • Публични регистри
  • Проекти
  • Търгове
  • Обществени поръчки
  • Стар сайт на община "Марица"
  • Сайт на общинска избирателна комисия 2015г.

Последни новини

Абитуриентът Стойчо Георгиев от СУ „Васил Левски“ извади кръста в с. Маноле 31-годишният шофьор Лазар Дойков „спаси“ кръста в с. Трилистник

Коледари от ДГ „Бисер“ в с. Труд нарекоха успехи и благоденствие за община „Марица“

Състезатели от 7 до 60 години се включиха в хандбален празник в с. Труд

С грижа за хората в община „Марица“! Интервю на кмета Димитър Иванов

Община „Марица“ даде традиционните коледни помощи на 232 деца

© 2018 Община Марица. Област Пловдив. Република България. | Правна информация